به گزارش ایرنا، این دیدار عصر روز پنجشنبه در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد که در پایان تیم شهید اورکی اسلام‌شهر توانست با پنج گل میزبان خود را مغلوب سازد.

«سعید قابل قرامکی» به عنوان داور وسط و «فرید شیخ‌اسکویی» و «بهمن محمودی» نیز به ترتیب به عنوان کمک‌های اول و دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند؛ «صالح دانایی» نیز به عنوان ناظر فدراسیون در این بازی حضور داشت. 

موکریان مهاباد در سه دیدار گذشته خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده است.

در پایان این دیدار تماشاگران مهابادی نسبت به ارایه بازی ضعیف بازیکنان موکریان و عملکرد سرمربی این تیم اعتراض کردند.

در هفته چهارم از مرحله اول رقابت‌های لیگ فوتبال دسته ۳ کشور تیم فوتبال موکریان مهاباد در تبریز میهمان تیم «فاتح شیران» این شهر خواهد بود.

موکریان مهاباد در گروه سوم لیگ دسته ۳ کشور با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلام‌شهر، کشاورز بوکان، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد معان و مقاومت آستارا هم‌گروه‌ است.

لیگ دسته سه فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در ۲ مرحله برگزار می‌شود؛ آذربایجان‌غربی در این مرحله دارای چهار نماینده شامل تیم‌های موکریان مهاباد، سلدوز نقده، کشاورز بوکان و کاویان نقده است.

سال گذشته نیز تیم فوتبال موکریان مهاباد در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور با قرار گرفتن در جایگاه دهم از راه‌یابی به لیگ دسته دوم کشور بازماند.

در مرحله اول پنج گروه ۱۲ تیمی به مصاف هم می‌روند که در نهایت ۲ تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند؛ مرحله دوم نیز شامل ۳۰ تیم است که ۱۲ تیم از مرحله دوم فصل گذشته و هشت تیم که در فصل گذشته از لیگ دوم به لیگ سوم سقوط کرده‌اند، با هم رقابت می‌کنند. 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را دارد.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.