سردار محمدتقی اوصانلو روز پنجشنبه در یادواره سردار شهید کریم بهرامی در نقده افزود: این عقده ها در طول ۴۰ سال اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دل استکبار جهانی باقی مانده و امروز می خواهند برای رها شدن از آنها به نظام اسلامی ضربه بزنند ولی هرگز موفق نخواهند شد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین شکست های نظام سلطه، در دوران دفاع مقدس بود که با وجود مشارکت همه کشورهای استکباری، ایران با قدرت از این امتحان سربلند بیرون آمد و ندای اقتدار و عزت سر داد.

وی وجود نیروهای مخلصی نظیر سردار شهید بهرامی را در پیروزی های گذشته بسیار موثر عنوان کرد و ادامه داد: سردار بهرامی هر وقت در مناطق عملیاتی مرزی حاضر می‌شد،  ضد انقلاب از نام او به وحشت می افتاد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تنها راه حفظ انقلاب و نام شهدا، وجود روحیه جهادی در بین جوانان و مردم این سرزمین است که باید روز به روز تقویت شود.

سردار اوصانلو اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ سال جوانان ما هنوز روحیه انقلابی دارند که با توجه به این امر،  هیچ جای دنیا برای ایادی استکبار و آمریکا و اروپا امن نیست و آنها باید از پشت سر خود هم هراس داشته باشند.

سردار شهید کریم بهرامی در اول فروردین ۱٣٣۸ در روستای کهریز از توابع شهرستان نقده در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۹۱ در منطقه مرزی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نقده در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

۹۹۱۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.