مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بهره‌برداری از فاز توسعه این واحد تولیدی، برای بیش از 60 نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد شد.

علی عبدلی‌ با اعلام اینکه بیش از 25 میلیارد ریال برای بهره‌برداری از فاز توسعه این کارخانه مبل‌سازی هزینه شده است، بیان کرد: احداث فاز توسعه‌ این واحد تولیدی از یک سال پیش آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی این واحد تولیدی به کشور عراق نیز صادر می‌شود، اظهار داشت: با بهره‌برداری از فاز توسعه این واحد تولیدی در آینده نزدیک محصولات آن به دیگر کشورهای منطقه نیز صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای حمایت از واحدهای تولیدی دریغ نخواهد شد، گفت: دولت عزم جدی به رفع موانع تولید دارد و در همین راستا شمار زیادی از واحدهای راکد دوباره به چرخه تولید بازگشته‌اند.

معاون سازمان شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به آذربایجان غربی امروز از چند واحد اقتصادی در ارومیه نیز بازدید و در گفت و گو با فعالان اقتصادی نسبت به کمک مالی به برخی واحدهای تولیدی قول مساعد داد.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده‌است.

از یکهزار و ۲۸۴ واحد به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ۸۵۵ واحد فعال است که بیشتر در زمینه صنایع غذایی و کانی‌های غیرفلزی فعالیت می‌کنند.

۲۲ هزار و ۵۲۴ نفر در واحدهای فعال موجود در این شهرک‌ها و نواحی مشغول به کار هستند که این آمار نشان از جایگاه صنعت در آذربایجان‌غربی است.

این استان دارای ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۲۵ مورد از آنها به بهره‌برداری رسیده‌است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهریور ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک سازمان توسعه‌ای به شمار می‌رود.

3214

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.