به گزارش ایرنا، مهدی قهرمانی روز یکشنبه در سومین جلسه شورای اداری میاندوآب در سالجاری با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم، اظهار داشت: قانون‌مداری و امانت‌داری در عین بی‌طرفی وظیفه همه عوامل اجرایی است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی برخی داوطلبان نمایندگی مجلس از مدت‌ها پیش شروع شده است افزود: کسانی‌ که در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار بوده و قصد تبلیغ برای نامزدهای احتمالی را دارند نباید در ستاد اجرایی انتخابات فعالیتی داشته باشند چرا که منع قانونی داشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.
وی با بیان اینکه براساس فرمایش‌ حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت آرای مردم و هر رای که از صندوق خارج شود ما موظف به امانت‌داری از آن هستیم اظهار داشت: در همین راستا مسوولان اجرایی انتخابات تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم بکار خواهند بست.
«قهرمانی» گفت: نباید در جامعه شائبه‌ای مبنی بر اینکه فلان اداره‌ به محل تبلیغات برخی نامزدها تبدیل شده‌، وجود داشته باشد و مسوولان اداره‌ها این مهم را مدنظر قرار دهند.
فرماندار میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان فصل گرما و حاکم شدن تدریجی هوای سرد افزود:  شرکت پخشفرآورده های باید  سوخت‌رسانی به روستاهای فاقد گاز به ویژه روستاهای بخش باروق را با توجه به کوهستانی و سخت‌گذر بودن آنها در اولویت قرار دهد.
وی بیان کرد: همچنین اداره‌های آموزش و پرورش میاندوآب و منطقه مرحمت‌آباد نیز در جهت تعمیر و تجهیز سامانه‌های گرمایشی مدارس و تامین سوخت برخی مدارس روستایی باید تمهیدات لازم را  اندیشیده تا مشکلی بوجود نیاید.
«قهرمانی» ادامه داد: در ابتدای سالجاری در ۲۵ استان کشور حادثه سیل‌ روی داد ولی در میاندوآب با اقداماتی که توسط نهادهای ذیربط و مجموعه فرمانداری انجام گرفت و بیش از ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در حاشیه رودخانه‌های این شهرستان مستقر شد با تلاش‌های مستمر ضمن مهار سیل، میزان خسارات احتمالی به حداقل رسید.
فرماندار گفت: اکنون نیز باید قبل از شروع بارندگی‌ها عملیات لازم در جهت پیشگیری از وقوع سیل از جمله لایروبی رودخانه‌ها به ویژه در نقاط پایین دست  سیمینه‌رود توسط امور آب انجام گیرد.
وی با تاکید بر صرفه‌جویی ادارات در مصارف جاری خود و کاهش میزان هزینه‌ها از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی خواست تا با پیوستن به شبکه دولت مکاتبات اداری به صورت الکترونیکی انجام گیرد.
وی همچنین با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز نیز اظهار داشت: شهرداری نباید اجازه ساخت و ساز در خارج از محدوده شهری را داده و با جدیت با آن مقابله کند.

 وی با بیان اینکه از این پس شهرداری موظف است در هر نقطه‌ای از شهر که ساخت و ساز غیرمجاز انجام گیرد از آن جلوگیری کند گفت: این اختیار نیز به شهرداری داده شده که بدون نیاز به حکم مراجع قضایی اقدام به تخریب اینگونه سازه‌ها کند.

میاندوآب از جمله شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

۹۸۷۱/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.