طاهری پور در خصوص علت افزایش قیمت محصولات پلاستیکی و یکبار مصرف تصریح کرد: اtزایش قیمت مواد اولیه تهیه محصولات یکبار مصرف عامل اصلی افزایش قیمت این محصولات است.

طاهری پور به وضعیت خرید و فروش محصولات پلاستیکی و یکبار مصرف در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به ایام محرم وضعیت فروش این محصولات اندکی رونق گرفته ولی متاسفانه در ایام غیر محرم وضعیت بازار محصولات یکبار مصرف و پلاستیکی راکد است.

رئیس اتحادیه ظروف فروشان ارومیه ادامه داد: میزان خرید مردم با افزایش قیمت محصولات در ارتباط است و با افزایش روز به روز قیمت محصولات میزان قدرت خرید مردم نیز کاهش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه در ایام محرم بیشترین استفاده مردم از محصولات یکبار مصرف مربوط به کاسه، لیوان و ظرف غذا است اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کاسه متوسط از ۴۰۰ تا هزار تومان، قیمت یک بسته لیوان ۱۴ تایی از ۵هزار تا ۱۰ هزار تومان و  قیمت  ظرف غذا بسته به تعداد ظرف داخل هر بسته از ۴۳ هزار تا ۶۷ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه ظروف فروشان ارومیه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵ واحد تولید ظروف یکبار مصرف و پلاستیکی با اشتغالزایی برای ۳۰ نفر در ارومیه فعالیت دارند یاد آور شد: تعداد ۶۵ واحد صنفی فروش  فعال پروانه دار با اشتغال ۱۹۵نفر در سطح شهر ارومیه محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف را  به مردم عرضه می کنند.

طاهری پور افزود: در ایام محرم و با توجه به افزایش مصرف محصولات یکبار مصرف اکیپ های نظارتی توسط اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح شهر فعال هستند و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی و کم فروشی با شماره های ۱۲۴ تماس بگیرند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1253061
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.