حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه‌های جهادی فرصتی را ایجاد کرده‌اند تا یکی از ظرفیت‌های مهم انقلاب اسلامی بازخوانی شود و از آغازین روزهای پیروزی انقلاب در همه بزنگاه‌ها و شرایط سخت، غبار ناکارآمدی و ناتوانی به تبع آن یأس و ناامیدی را از چهره انقلاب پاک کند.

وی اضافه کرد: مدیران، نخبگان و جوانان به ویژه گروه‌های جهادی با احیا و تقویت این ظرفیت در قالب «گفتمان حرکت جهادی»، زمینه‌ساز تحول در مسیر تحقق عدالت و پیشرفت جامعه باشند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: به لحاظ تاریخی ضعف‌های ساختاری کشور را گرفتار کرده است؛ کمبودهایی که بسیاری از آنها از دوران رژیم ستمشاهی مانده است.

حجت‌الاسلام سرایی افزود: راهبرد قدرت‌های استکباری در عقب نگه داشتن کشورها مخصوصا ایران اسلامی تحت سلطه موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی روند تشدید تحریم‌های اقتصادی و تحمیل هشت سال جنگ، به وضعیت آسیب‌های گذشته دامن زد؛ درا ین میان تشکیل گروه‌های، تجلی یکی از ظرفیت‌های عظیم گفتمان انقلاب اسلامی بود که شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: راه اندازی گروه‌های جهادی بر اصول و ارزش‌های دینی، احساس تکلیف و روحیه جهادی جوانان مبتنی است تا جایی که این رویه سبب شد از آغازین روزهای انقلاب، نیروهای انقلابی با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در عین غلبه بر سیاست تحریم و فشار دشمن و پیامدهای زیانبار ناشی از تحمیل جنگ و شرایط نامناسب امنیتی ناشی از عملکردها گروه‌های تروریستی، بتوانند بر بسیاری از مشکلات در کشور ایران اسلامی غلبه کنند.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی توانستند قابلیت و توانمندی تفکر انقلاب اسلامی را از همان روزهای آغازین با عینیت‌بخشی به شعار «ما می‌توانیم» اثبات کنند.

حجت الااسلام سرایی گفت: امروز مسوولان با تبعیت از همین گفتمان جهادی می‌توانند به بسیاری از مشکلات در کشور غلبه کنند.

۶۰۰۹/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.