حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: تلاش همه عزاداران، دست‌اندرکاران و مردم در روزهای باقی‌مانده از عزای حسینی، برگزاری سوگواری مقدس باشد.
وی اضافه کرد: رعایت حجاب توسط بانوان و نظافت معابر از جمله موارد مهمی‌است که در راستای رعایت حق‌الناس مورد توجه شهروندان قرار گیرد.
وی بیان کرد: مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در اشعار و نوحه‌های خود مضامین والای قیام عاشورا را بیان کنند و توجه ویژه‌ای به این مطلب داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر توجه ویژه مردم به احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: توجه به این فرایض در جامعه موجب نزول رحمت الهی می‌شود و باید همه ما به آن اهتمام ویژه‌ای داشته‌باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس گفت: خانواده‌ها باید توجه کنند تا لوازم و نوشت‌افزار ایرانی و با نمادهای بومی استفاده شود.
وی تاکید کرد: استفاده از لوازم‌تحریر غربی موجب بروز مشکلات در آینده فرزندان می‌شود که باید با جدیت از این امر اجتناب شود.
آیین‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از اوایل هفته جاری آغاز شده و در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده /تاسوعا و عاشورای حسینی/ به اوج خود می‌رسد.
۸۱۳۷/۲۰۹۳



انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.