حمید بنی‌تمیم روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کاروان ورزشی مردان و زنان ناشنوایان ایران دهم آبان ماه امسال در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دو و میدانی، والیبال ساحلی، تکواندو، جودو، پینگ‌پنگ و شنا در این رویداد مهم آسیایی شرکت می‌کند.

وی بیان کرد: اردوهای آماده‌سازی تمامی رشته‌های اعزامی به صورت منظم و مرتب در حال برگزاری است و بانوان در سه رشته تکواندو، پینگ‌پنگ و دو و میدانی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: دوره گذشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۵ ناشنوایان در تایلند، با وجود اینکه ایران در ۱۱ رشته شرکت کرده بود و عنوان پنجم را به دست آورد اما در این دوره با کاستن از کمیت و با کیفی‌سازی بیشتر در تلاش هستیم یکی از سه سکوی آسیا را نصیب خود کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: امسال علاوه بر بازی‌های آسیایی برای نخستین بار اعزام تیم اسکی ناشنوایان برای شرکت در المپیک زمستانی ایتالیا و اعزام تیم فوتبال برای شرکت در مسابقات جهانی ناشنوایان سوییس نیز در برنامه‌های برون مرزی این فدراسیون گنجانده شده است.

بنی تمیمم افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ناشنوایان کشور وجود دارد و تمام تلاش فدراسیون، شناسایی، جذب و تربیت ورزشکاران مستعد و نخبه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آنان در جهت تقویت بخش قهرمانی ورزش ناشنوایان کشور و پشتوانه‌سازی تیم ملی در رشته‌های مختلف است.

وی کمبود اعتبارات مالی را از جمله مشکلات پیش‌روی فدراسیون ناشنوایان عنوان کرد و گفت: مدیریت اصولی منابع مالی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب حامیان مالی از جمله راهکارهای برون رفت از مشکلات جاری است.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های ناشنوایان روز پنجشنبه با حضور دبیر فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد که در جریان آن «عبدالسلام معروفی» تنها کاندیدای حاضر در مجمع با کسب تمامی ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.