ناصر حضرتی روز پنجشنبه در آیین تکریم از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در آذربایجان غربی افزود: میز خدمت حضوری و الکترونیکی به منظور جلوگیری از تردد مکرر مراجعان و ارائه خدمت به آنها در یک نقطه متمرکز شکل گرفت و زمینه ایجاد رضایت بین شهروندان را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره شهید رجایی فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش دولت به مردم است، اضافه کرد: هدف این جشنواره فراهم کردن شرایط لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم توسط دستگاه های اجرایی در راستای بهبود شرایط عمومی جامعه و اقشار مختلف مردم به شمار می رود.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف بلند جشنواره و اصلاح و بهبود نظام اداری از سال ۱۳۹۳ با تصویب نقشه راه اصلاح نظام اداری و ابلاغ برنامه جامع تحول اداری به همراه راهبردها و روش‌های اجرایی مناسب همواره به‌دنبال کارآمدی نظام و ارتقای بهره وری دستگاه های اجرایی بوده و با روی کار آمدن دولت دوازدهم نیز برنامه های قبلی مورد بازنگری و تجدید نظر قرار گرفته و برنامه جامع تحول اداری با افزودن شفافیت و ارتقای سلامت اداری در کنار مدیریت بهره وری تدوین شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی ادامه داد: راه اندازی و بهره برداری از سامانه خدمت در سال جاری توسط سازمان اداری و استخدامی کشور با یک‌هزار و ۳۲۰ خدمت کلان و سه‌هزار و ۹۵۰ زیر خدمت جهت دسترسی آسان مردم به خدمات دولت، انعقاد تفاهم نامه همکاری با وزارت ارتباطات در زمینه اجرای ۲۳ طرح توسعه دولت الکترونیک از آذر سال آینده، شناسه دار کردن خدمات الکترونیکی در سطح ملی و استانی به تعداد ۱۰۳ دستگاه اجرایی به منظور یکپارچه سازی و ساده سازی نحوه ارائه خدمات به مردم، پیگیری و اجرای طرح اصلاح ۴۰ فرایند در ۲۲ دستگاه اجرایی استان از جمله اقدامات پیش بینی شده در راستای ارائه خدمات بهتر به مراجعان نظام اداری است.

حضرتی گفت: جشنواره شهید رجایی نیز در راستای اجرای این طرح ها برگزار شده که امروز از ۱۴ اداره که رتبه اول بخش های مختلف را کسب کردند، قدردانی می شود.

میز خدمت از سال گذشته در کشور و آذربایجان غربی راه اندازی شد و کارشناسان ادارات مختلف در این مکان حضور یافته و بدون مراجعه اتاق به اتاق ارباب رجوع، اقدامات لازم را برای حل مشکل آنان انجام می دهند.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.