مسوول ستاد عتبات عالیات خوی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه فعالیت‌ها و اقدامات چندین ساله ستاد عتبات عالیات و موکب صاحب الزمان(عج) عمود ۸۲۸ این شهرستان به صورت تصویری و در قالب ۱۰۰ پوستر به نمایش درآمده است.

جابر قهرمان‌زاده اضافه کرد: این نمایشگاه در راستای جذب کمک‌های خیِّران برای شرکت در حماسه عظیم تجمع زایران اربعین حسینی برای سال جاری و روشنگری شهروندان ترتیب یافته است.

وی با بیان اینکه اربعین یک ظرفیت وصف ناشدنی است و ابعاد آن بسیار گسترده است اظهار داشت: در این نمایشگاه همچنین فعالیت‌ها و ظرفیت‌های خیران حامی ستاد عتبات عالیات خوی که در چندسال گذشته با این ستاد همکاری نزدیک داشته‌اند نیز در قالب این پوسترها به تصویر کشیده شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را یادآوری یاد و خاطره حماسه‌سازان کربلا بیان کرد و گفت: در این نمایشگاه سعی شده قیام امام حسین(ع) و یاران باوفایش به همراه اجرای برنامه‌های فرهنگی و عزاداری به بهترین نحو اجرا و تداعی شود.

وی اربعین حسینی را نماد وحدت شیعیان عنوان کرد و افزود: اربعین حسینی یک حماسه عظیم هست که درس‌ها و اندرزهای زیادی در آن نهفته است و بهترین روش برای به تصویر کشیدن آن حماسه عظیم برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست است.

این نمایشگاه به‌ مدت ۱۵ روز پذیرای عاشقان حسینی است.

۸۱۳۵/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.