حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در دیدار با بسیجیان و مسوولان گروه‌های جهادی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: تشکیل بسیج از جمله اقدامات مهم و اثرگذار امام راحل بود که با گذشت زمان، کارایی این تشکل مردمی نمایان‌تر شده‌است.

وی اضافه کرد: علاوه بر اثرگذاری در دوران دفاع مقدس، پس از آن نیز در مقاطع مختلف،  حضور بسیج در کشور بسیار مشهود بود.

وی بیان کرد: باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای حفظ روحیه و تفکر بسیجی و آبادانی کشور در کنار حمایت از محرومان، وظایف خود را به‌خوبی ایفا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه حضور در عرصه کمک به محرومان در سن جوانی توفیق الهی است، ادامه داد: حضور در چنین موقعیت‌هایی باعث رشد و تعالی روحی در انسان شده و روحیه ایثار و فداکاری و کمک به محرومان را در وجود انسان تثبیت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی به حساسیت ویژه مقام معظم رهبری در مورد گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با وجود همه مشغله‌ها و مسائل مهم کشوری و بین المللی بعد از دیدار با گروه‌های جهادی، پیامی مجزا برای گروه‌های جهادی به‌عنوان نقشه راه ارائه کردند و این تلاش ها و دقت نظر معظم له نشان از اهمیت کار جهادی دارد.

صدها نفر از جوانان آذربایجان‌غربی تابستان امسال با حضور در اردوهای جهادی، اقدامات عمرانی و فرهنگی در روستاهای مناطق محروم انجام داده‌اند.

اردوهای جهادی همه ساله در فصل تابستان برگزار می‌شود.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.