حسین زرطلب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در ۲ رده سنی زیر ۱۲ و ۱۴ سال با حضور ۱۰۰ تنیسور دختر از ۲۰ استان کشور از دهم تا سیزدهم شهریورماه جاری به میزبانی مشهد در استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه رومینا زینالی مقام نخست رنکینگ تنیس دختران نوجوان کشور را نیز در اختیار دارد، بیان کرد: این دختر نوجوان در فینال این مسابقات با برتری مقابل یاسمن روحانی از مازندران بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها جای گرفت و هستی نوری نیز به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: تیم چهار نفره دختران استان متشکل از «هستی نوری»، «ناز پاشازاده»، «رومینا زینالی» و «سوین خرمی» به مربیگری «نیکیتا زینالی» در این مسابقات حضور دارند.

دبیر هیات تنیس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در رده سنی زیر ۱۲ سال مقامی بهتر از پنجمی برای استان کسب نشد گفت: رقابت‌های ۲ نفره این مسابقات نیز عصر امروز /چهارشنبه/ برگزار می‌شود و تیم ۲ نفره استان در دیدار فینال به مصاف تیم مازندران می‌رود.

«زرطلب» افزود: روز گذشته نیز «امید اصغری» ورزشکار ۱۸ ساله ارومیه‌ای مدال طلای مسابقات آزاد قهرمانی کشور به میزبانی شهر زنجان را بر گردن آویخت.

وی بیان کرد: طی روزهای گذشته نیز ورزشکاران نونهال و نوجوان دختر و پسر استان سه مدال برنز دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر و سه مدال نقره مسابقات قهرمانی نونهالان کشور را بر گردن آویختند.

مردادماه امسال «رومینا زینالی» تنیسور نوجوان ارومیه‌ای موفق به کسب ۲ مدال طلا در بخش انفرادی و ۲ نفره تور ۲۰۱۹ آسیایی شد.

آذربایجان غربی و شهر ارومیه یکی از قطب‌های اصلی رشته تنیس در سطح ایران است؛ حضور «شهرزاد بانی‌سعید»، تنیسور جوان ارومیه‌ای در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی از دیگر افتخارات این شهر در سطح ملی است.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.