«سعود بن احمد خالد البروانی» سه‌شنبه شب در دیدار با استاندار آذربایجان غربی در ارومیه افزود: در ۶ سال حضورم در ایران ضمن تحکیم توسعه سیاسی، راهکارهای توسعه اقتصادی را نیز احصا کردهایم ولی با نقطه ایدهآل همکاریهای اقتصادی ایران و عمان فاصله داریم.

وی با اشاره به شناخت‌اش از آذربایجان‌غربی به‌واسطه حضور در اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان، اضافه کرد: قابلیت‌های اقتصادی این استان منحصر بفرد است و امیدواریم این سفر دستاوردهای مثبتی را برای ارتباط این استان با کشور عمان داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک بین اتاق بازرگانی ایران و عمان طی آبان ماه سال‌جاری به میزبانی تهران، بیان کرد: آذربایجان‌غربی با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیری که دارد، می‌تواند نسبت به معرفی این قابلیت‌ها در این نشست اقدام کند.

سفیر عمان در ایران ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان غربی را نیز قابل توجه ارزیابی کرد و اظهار داشت: در آینده نزدیک وزیر گردشگری ایران به عمان سفر می‌کند و این سفر می‌تواند بستر خوبی برای بیان ظرفیت‌های استان باشد.

«البروانی» از پیشنهاد برقراری خط هوایی بین آذربایجان‌غربی و عمان و نیز اعزام هیات تجاری از استان به کشور عمان استقبال کرد.

سفیر عمان در ایران برای بازدید از ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی سفری ۲ روزه به این استان داشته است.

۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.