پیما آرامون روز دوشنبه در جلسه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز آذربایجان‌غربی افزود: پس از مشخص شدن این ساخت و سازها باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم اعمال شود.

وی ادامه داد: هرگونه خدمات رسانی به ساخت‌وسازهای غیرمجاز ممنوع است و دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص با وحدت رویه عمل کنند.

وی اظهارداشت: برخورد قاطع و یکپارچه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیازمند وحدت رویه در ادارات استانی و شهرستانی است تا بافت ساخت‌وساز در استان بهبود یابد.

آرامون تاکید کرد: ماشین‌آلات مورد نیاز برای تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی اعلام کرد: تمام ادارات موظف هستند در این مسئله از حقوق خود دفاع کرده و در این راستا باید به وظایف خود به طور دقیق عمل کنند.

رسول جلیلی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای امسال ۱۱۳ فقره قلع وقمع به میزان ۲۳ هزار مترمربع در سطح استان اجرایی شده است.

در این جلسه مقرر شد تا دستگاه‌های اجرایی مسائل مربوط به ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه خود را بررسی و مشخص کنند تا تصمیم‌های لازم در این خصوص اعمال گردد.

در ادامه این جلسه نیز نمایندگان جهادکشاورزی، گاز و شهرداری به بیان نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

۹۹۱۸/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.