عزیز سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این سامانه، مردم نیکوکار آذربایجان غربی می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی در این امر خیر شرکت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین نرم افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش های نوین مشارکت در جشن عاطفه هاست.

وی بیان کرد: سهولت در پرداخت کمک های مردمی، کاهش پایگاه های فیزیکی و صرفه جویی در هزینه‌ها از مزایای بهره‌گیری از شیوه های نوین پرداخت کمیته امداد به‌شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: کمک‌های مردمی از این طریق نیز همچون دیگر کمک‌های شهروندان در سریع‌ترین زمان احصا می‌شود و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

سهندی با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سال جاری، روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد، افزود: مرحله دوم این طرح نیز با حضور صدها هزار دانش آموز با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» در روز دهم مهر امسال برگزار می‌شود.

در آذربایجان‌غربی حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

جشن عاطفه‌ها هر سال همزمان با آغاز سال‌تحصیلی در کشور برگزار می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و ۴۰ سال از فعالیت این نهاد می گذرد.

در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای و تسهیلات خودکفایی بخشی از این وظایف است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.