«قرنی ابراهیمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسوولان برگزاری مسابقات قصد داشتند که در حق تیم نوجوانان ایران حق‌کشی کنند اظهار داشت: با وجود تلاش آنها ولی ورزشکاران ما توانستند با شایستگی در سکوی سوم آسیا قرار گیرند.

وی ادامه داد: با تمرینات منظم و مداوم بیشترین توان خود را برای حضور قدرتمند در تیم ملی جوانان و کسب بهترین مدال در رقابت‌های دیگر جهانی و حتی المپیک به کار خواهم گرفت. 

وی بیان کرد: بیش از پنج سال است که در رشته ووشو به صورت حرفه‌ای و زیرنظر مربی بومی‌ام «مظفر خسروی» که سابقه ۲ سال مربیگری در  تیم‌های ملی را دارد فعالیت می‌کنم و حضور در تیم ملی نوجوانان، مزد این فعالیت مستمر من است.

ووشوکار نوجوان بوکانی ادامه داد: امسال در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان مدال طلا را کسب کرده و به اردوی تیم ملی ووشو راه پیدا کردم که در مسابقات درون اردویی مقابل تمامی حریفان خود پیروز شده و عضو اصلی تیم ملی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم شدم.

وی اضافه کرد: در صورت حمایت همه جانبه از سوی مسوولان دستیابی به سکوهای جهانی و هتزاز پرچم مقدس کشورم بطور یقین دور از دسترس نخواهد بود.

امسال ۲ ورزشکار بوکانی در رشته‌های ووشو و تکواندو موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شده‌اند.

دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در کشور برونئی برگزار شد و تیم ووشوی جوانان کشورمان در این مسابقات به پنج طلا، چهار نقره و هشت برنز دست پیدا کرد.

بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزش آذربایجان‌غربی به ویژه در رشته‌های رزمی به شمار می‌رود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.