حسین فهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد از دوم تا ششم شهریور ماه جاری به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امیرحسین حمیدی و علی سروری در پرتاب چکش، پویا احمدی در ماده ۳۰۰۰ متر، حسین قوتازی در ماده ۱۵۰۰ متر، رضا محمدی درزم در مواد ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، مهدی فهیمی در پرتاب دیسک، شایان دنیر در ماده ۱۰۰ متر و شایان یزدانی مهر در پرش طول ۸ ورزشکار اعزامی استان به این المپیاد هستند.

رییس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی گفت: علی مرادی به عنوان مربی و رشید حسنی دیزج به عنوان سرپرست ترکیب کادر فنی تیم استان را تشکیل می‌دهد.

شهر ارومیه قطب پرتاب چکش ایران است که قدمتی نزدیک به ۵۰ سال در سطح کشور دارد و کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات ارتش های جهان (سیزم) توسط میر صادق موسوی نشانگر این ادعاست. 

حمید هفت چشمه، میرصادق موسوی، قربان صلاحی، فرامرز افشاری، جعفر شکوری، میرکاوه موسوی، پریناز ابراهیمی، علی مرادی، شاهین احمدی و فاطمه مهرآور، سوما اسماعیل سرخ، اکبر هلالی و فرهاد ابراهیمی از قهرمانان و ملی پوشان آذربایجان غربی طی پنجاه سال گذشته هستند که موفق به کسب عناوین مهم کشوری، آسیایی و بین المللی شده اند.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.