مهدی فعال روز چهارشنبه در همایش اسوه های صبوری ویژه شهدای ترور در ارومیه افزود: جوانان، نوجوانان، کودکان، بانوان و مردان بزرگی در راه این انقلاب، مورد کینه استکبار قرار گرفته و ترور شده‌اند.  

وی ادامه داد: تنها گناه شهدای ترور حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام بود که خشم استکبار را برانگیخت.

وی بیان کرد: آذربایجان‌غربی به دلایل شرایط خاص خود تبلور ایثارگری در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که باید در این مسیر قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.  

شهردار ارومیه نیز در این همایش گفت: شهدا برای دفاع از کشور و انقلاب جان خود را فدا کردند و باید جایگاه شهدا و خانواده شهدا را حفظ کنیم.

محمد حضرت‌پور ادامه داد: اگر جامعه ما از مسیر شهدا دور شود، امکان بروز فساد در آن وجود دارد و باید اهداف شهدا چراغ هدایت مسیر زندگی ما باشد.

وی افزود: برگزاری همایش‌های گرامیداشت شهدا باعث می‌شود تا از شفاعت شهدا در زندگی برخوردار باشیم.  

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این همایش گفت: ما از راه‌اندازی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در این استان حمایت می‌کنیم.

سید هادی طباطبایی افزود: تعداد سازمان‌های مردم نهاد در هر جامعه میزان مشارکت مردم در آن جامعه را مشخص می‌کند و باید از فعالیت این بخش در جامعه حمایت شود.

در ادامه این مراسم فرزند شهید ترور به بیان خاطره خود از پدرش پرداخت و در ادامه از خانواده‌های شهدای ترور آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی تجلیل شد.  

۹‪۹۱۸/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.