رحیم بایزیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره حرفه‌های کارگردانی، فیلمبرداری و فیلمنامه‌نویسی به صورت تئوری و عملی با متدهای روز آموزشی همراه با تجهیزات و مشاوره رایگان آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان تا ۱۷ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به انجمن سینمای جوان مهاباد واقع در خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان نسبت به ثبت نام مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برای این دوره‌ شرایط سنی خاصی در نظر گرفته نشده است، اظهار داشت: آزمون ورودی به دوره نیز روز جمعه ۱۹ مهرماه راس ساعت ۱۰ در همین مرکز برگزار خواهد شد.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه این دوره‌ها با حضور اساتید برجسته تدریس می‌شود، بیان کرد: به شرکت کنندگان موفق، گواهینامه معتبر از سوی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

بایزیدی اضافه کرد: این انجمن سال قبل نیز ۱۱ کارگاه تخصصی عکس، یک کارگاه آموزش عکاسی، چهار نمایشگاه عکس انفرادی و مشارکتی و ۲ اردوی عکاسی برگزار کرد و هنرجویان این انجمن در ۹ مورد جشنواره‌ها و کارگاه‌های تخصصی در کشور حضور پیدا کردند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش داده و هم اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

۹۹۰۳/۳۰۲۰/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.