حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی یکشنبه شب در دیدار مجموعه واحدهای زیرمجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان‌غربی افزود:  تلاش‌های مسوولان وزارت دفاع با سایر عرصه‌های کشور قابل مقایسه نبوده و تنها دلیل پیشرفت صنعت دفاعی در کشور وجود اخلاص و معنویت در نیروهای دفاعی کشور است.

وی اظهار داشت: آنچه شهید تهرانی‌مقدم را به پدر موشکی ایران تبدیل کرد، معنویت، ایمان و اعتقادی بود که در دل داشت که باید چنین افرادی الگوی نیروهای شاغل در وزارت دفاع باشد.

وی ادامه داد: تمامی نیروهای دفاعی کشور باید این روحیه را در خود و مجموعه وزارت دفاع تقویت کنند تا در تمامی عرصه‌ها موفق و سربلند باشند.

وی بیان کرد: خداوند پشتیبان انسان‌های با تقواست و اگر توکل بر خداوند داشته‌باشیم، تمامی گره‌ها و مشکلات باز می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: اگر در مجموعه‌های وزارت دفاع مسیر معنویت، خداترسی و تقوا افزایش یابد، موفقیت و پیشرفت حاصل می‌شود که تفاوت ما با دنیای غرب نیز همین مساله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با برشمردن ویژگی‌های شیعیان امیرالمؤمنین علی (ع) و اهل‌بیت (ع) گفت: وظیفه ما عمل کردن به سفارشات ائمه اطهار است و باید در این ایام مروج تفکرات و اعتقادات تشیع باشیم.

مسوول ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شمال‌غرب کشور نیز در این جلسه گفت: اقتدار ایران در تولید و تجهیز صنایع دفاعی مرهون تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش فرزندان کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد محرمی افزود: اقتدار ایران در تولید و تجهیز صنایع دفاعی امروز به عامل بازدارنده مهم در برابر دشمنان تبدیل شده و پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشور در سال‌های گذشته موجب افتخار است و امروز ایران اسلامی در درجه عالی این تولیدات دفاعی قرار دارد.

وی بیان کرد: سرنگونی پهباد آمریکایی در ارتفاع ۷۵ کیلومتری، توان دفاعی ایران رابه دشمنان نشان داد و جهانیان فهمیدند که تجاوز به مرزهای زمینی، دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران با پاسخ دندان‌شکن مواجه می‌شود.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان اظهارات خود در خصوص دفاع از کشور پرداختند.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.