وحید بیاتلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنانم در حالی با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف تبریزی به برتری رسیدند که به عنوان نخستین بازی دور رفت، هیچ شناختی از بازیکنان حریف نداشتند؛ ضمن اینکه مسابقه در نیمه دوم به دلیل اخراج مدافع تیم ۹۰ ارومیه پیچیده‌تر شد.

وی بیان کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و کسب این سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه موجب شد روحیه مضاعفی در بین بازیکنان ایجاد شود.

وی ادامه داد: هفته آینده یک بازی سخت مقابل تیم سپیدرود رشت داریم و با توجه به میزبانی آن دیدار امیدوارم مشکلات زمین چمن تختی ارومیه تا روز پنجشنبه /۳۱ مرداد ماه جاری/ رفع شود تا با بار دیگر حضور هزاران هوادار مشتاق ارومیه‌ای که سرمایه‌های اصلی تیم محسوب می شوند، را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم گفت: زمان خوبی برای انجام تمرین‌های بدنسازی داشتیم ضمن اینکه هفت بازی تدارکاتی خوب و تاثیرگذار با تیم‌های مطرح لیگ‌ برتر و لیگ دسته‌ یک برگزار شد که در همه آنها با پیروزی از میدان خارج شدیم.

وی افزود: زمان کافی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم زیرا این امر نیازمند سه الی چهار ماه زمان است ولی با توجه به شناختی که از بازیکنان دارم، بدون‌شک به تدریج به شرایط بهتر و مطلوب‌تری خواهیم رسید.

بیاتلو افزود: تمام تلاش مدیریت باشگاه و کادر فنی حضوری قدرتمند در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته یک کشور است تا با ارائه بازی‌های کم اشتباه رفته‌رفته خود را به رده‌های صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه به خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز،  مس کرمان، آرمان گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه اردیبهشت امسال در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.