سهیلا محورچرخ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تیم مرکزی از حضور چند بازیکن ملی‌پوش بهره‌مند بود، افزود: تیم دختران جوان استان هر سه ست این دیدار را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ مغلوب حریف شد.

وی بیان کرد: در دیدار رده‌بندی نیز تیم همدان با برتری سه بر ۲ مقابل گیلان بر سکوی سوم ایستاد و به این ترتیب پرونده مسابقات قهرمانی جوانان دختر کشور در سال‌جاری بسته شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان دختر از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری برگزار شد، اضافه کرد: مسابقات با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی به میزبانی شهرستان کاشان به انجام رسید و تیم آذربایجان‌غربی در گروه یک با سه پیروزی مقابل سمنان، کرمانشاه و قم و یک شکست مقابل مرکزی در مقدماتی و یک پیروزی مقابل همدان در مرحله نیمه‌نهایی به فینال رسیده بود.

سهیلا محورچرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را عهده‌دار بودند.

تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب‌قهرمانی ایران جای گرفت.

سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان بر سکوی نایب‌قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات آذربایجان غربی در این رشته است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.