هیئت رئیسه جدید شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌ غربی در راستای اجرای آیین‌نامه تشکیل و فعالیت این شورا، انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا،اعضای این شورا در استان آذربایجان شرقی با تشکیل جلسه‌ای با حضور احمد صادق بناب، رابط کارگروه هماهنگی امور استان‌های شورای اصلاح طلبان برگزار شد.

رابط  کارگروه هماهنگی امور استان های شورای اصلاح طلبان در جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه با بیان  وظایف این کارگروه، گفت: این کارگروه در راستای فعالیت شورای اصلاح طلبان وظیفه پیگیری تشکیل شورا در سطوح استانی و شهرستانی را بر عهده دارد که در آذربایجان شرقی این مسئولیت بر عهده بنده قرار گرفته است.

احمد صادق بناب با اشاره به برگزاری انتخابات دوره جدید فعالیت شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی،اظهار داشت:با  توجه به اتمام مهلت فعالیت هیئت رئیسه قبلی،اعضای جدید هیئت رئیسه این شورا در استان آذربایجان غربی  شامل رییس،دو نفر نایب رئیس، دو نفر دبیر با همدلی و رای اکثریت اعضا انتخاب شدند.

صادق بناب ادامه داد: البته با توجه به پیش بینی فعالیت ۴ کارگروه تخصصی با عضویت ۵ نفر از اعضای شورا به منظور تسریع در فعالیت های شورای اصلاح طلبان روسای این کارگروه ها نیز به عضویت هیئت رئیسه درخواهند آمد.

وی، کارگروه شهرستان ها،برنامه ریزی،ارزیابی و پایش،ارتباطات و رسانه را کارگروه های تخصصی شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی برشمرد و گفت:اعضا و روسای هریک از این کارگروه ها در جلسات آتی شورای اصلاح طلبان استان با برگزاری انتخابات تعیین می شوند.

بعد از پایان و برگزاری انتخابات داخلی علیرضا رادفر به عنوان رئیس،علی اکبر عسکری نایب رئیس اول،محمد اکبریان نایب رئیس دوم،فریده قاسمی دبیر اول و نادر علیزاده دبیر دوم شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.