به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد مهدی شهریاری در دیدار رایزن اقتصادی ایران در ژاپن ضمن تشریح توانمندی‌های اقتصادی استان تصریح کرد: متاسفانه با وجود ظرفیتهای بی‌نظیر اقتصادی استان به سبب عدم ارائه و معرفی این ظرفیتها به کشورهای دیگر فرصت بهره مندی کامل از تجارت فرامرزی بطور شایسته حاصل نشده است.

شهریاری گفت: با رایزنی های صورت گرفته با سفارت ایران در کشورهای مختلف از جمله ژاپن برای جلب سرمایه گذاری و معرفی توانمندیهای استان، نمایشگاه معرفی توانمندیهای اقتصادی با همراهی سفارت ایران در ژاپن و اتاق بازرگانی ارومیه پیش از پایان سالجاری این رویداد مهم انجام می پذیرد.

رایزن اقتصادی ایران در ژاپن نیز ضمن اعلام آمادگی برای فراهم سازی بسترهای لازم برای برگزاری نمایشگاهی درخور شایسته افزود: سفارت ایران در ژاپن در راستای تقویت دیپلماسی اقتصادی و به منظور توسعه صادرات از طریق شرکتهای کوچک و متوسط نسبت به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی آذربایجان غربی اقدام می نماید.

در این نشست اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی ارومیه نیز با استقبال از برپایی این نمایشگاه برای حضوری شایسته و قدرتمند اعلام آمادگی نمودند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1238648
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.