معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی در یازدهمین جلسه هماهنگی همایش سرمایه گذاری و تجاری استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد، بر برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش تاکید کرد و گفت : همایش فرصت های سرمایه گذاری و تجاری با هدف سرمایه گذاری، شناسایی و معرفی قابلیت ها، پتانسیل ها و با حضور فعالین بنگاههای اقتصادی و سرمایه گذاران داخل و خارج کشور در استان برگزار می شود.

وی افزود: هر کدام از کمیته های برگزاری همایش باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و هر چه  کار بصورت فنی و با برنامه ریزی تر پیش رود مسلما نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه  این همایش دو روزه است، گفت: بازدید از محل پروژه ها یکی از راهکارهای شفافیت در جذب سرمایه گذار است که باید پروژه های نیمه تمام و نیاز به مشارکت بخش خصوصی در یک پانل تخصصی ارائه شود.

نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری و تجاری استان با محوریت کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و با تاکید بر توان اقتصادی، پتانسیل‌ها و موقعیت خاص آذربایجان‌غربی از جمله منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و مناطق ویژه اقتصادی 10 و 11 مهر ماه در ارومیه و در پانل های تخصصی حوزه معدن، کشاورزی، عمران شهری، صنعت و گردشگری برگزار می شود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.