سروان بابک رضانژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه رانندگی در حالی شب گذشته در ۲۱ کیلومتری محور تکاب - تخت سلیمان حوالی روستای شیرمرد رخ داد، که ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حین سبقت گرفتن از همدیگر واژگون و رانندگان و ۲ سرنشین این خودروها مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: این خودروها هنگام تصادف هم مسیر بودند اما به علت بی احتیاطی و رعایت نکردن فاصله عرضی حین سبقت از سوی یکی از رانندگان، هر ۲ خودرو پژو ۴۰۵ در ۲ سوی جاده واژگون شدند.

فرمانده انتظامی تکاب با بیان اینکه در این سانحه رانندگی هیچ یک از سرنشینان خودروها کشته نشدند، ادامه داد: مصدومان حادثه با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شدند که حال عمومی آنان مساعد است.

سروان رضانژاد افزود: رانندگان خودروهای سواری و باری هنگام تردد شبانه در جاده‌های تکاب و محورهای روستایی این شهرستان حق تقدم و احتیاط لازم را رعایت کرده و با سرعت مطمئن و توجه به علائم و تابلوهای کنار جاده ها تردد و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، تکاب در منطقه ای کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۴۸۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد؛ جاده های منتهی به این شهرستان سخت گذر بوده و دارای پیچ های تند و خطرناک و نقاط حادثه خیز فراوان است.

۷۵۱۴/۳۰۲۰/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.