افشین خدایاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال جوانان پسر کشور از  روز ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری به میزبانی شهرستان سراب در آذربایجان‌شرقی آغاز شده و تیم جوانان استان با تیم‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی، تهران و توابع تهران هم گروه است.

وی با اشاره به اینکه تیم جوانان استان طی ۲ ماه اخیر تمرین‌های خوبی را در ارومیه پشت سر گذاشته‌ است،  ادامه داد:  این تیم آمادگی قابل قبولی برای حضور در این مسابقات دارد و برای رسیدن به سکوی قهرمانی تلاش می‌کند.

سرپرست دبیری هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم جوانان استان امروز /سه‌شنبه/ در چهارمین روز از این مسابقات مقابل تیم اصفهان به میدان می‌رود.

خدایاری افزود: در این‌ مسابقات ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، تهران، توابع تهران، مازندران، گلستان، اصفهان، لرستان، البرز و خراسان رضوی حضور دارند و  پس از پایان دیدارهای مقدماتی، ۲ تیم برتر هر گروه به دیدارهای نیمه‌نهایی و سپس فینال و رده‌بندی راه می‌یابند.

وی ادامه داد:  یوسف قربانی سرمربی، احمد معصوم‌پور کمک‌مربی و مرتضی ملکی به عنوان سرپرست تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

خدایاری گفت: تیر امسال تیم والیبال نوجوانان استان با کسب سه پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی کشور از رسیدن به دیدارهای نیمه نهایی بازماند.

سال گذشته تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

بردیا سعادت، امیرحسین توخته و سهیل مسعود سه ورزشکار ارومیه‌ای با قرار گرفتن در جمع ۱۲ بازیکن تیم ملی نوجوانان امروز سه‌شنبه به مسابقات جهانی «تونس» اعزام‌می شوند.

هفته گذشته نیز پنج والیبالیست تاثیرگذار ارومیه‌ای به نام‌های «امیرمحمد فلاحت‌خواه در پست پاسور، محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو، امیرحسین توخته بازیکن سرعتی زن، مرتضی شریفی بازیکن قدرتی و بردیا سعادت در پست پشت خط‌زن» به همراه تیم ملی کشورمان مقام قهرمانی مسابقات ۲۰۱۹ جهانی بحرین را کسب کردند و جام طلایی را بالای سر بردند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.