محمود بدلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای طرح به هر واحد ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله اعطا می‌شود.
 وی بیان کرد: مراحل اجرایی و تشکیل پرونده ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی در آذربایجان‌غربی آغاز شده است.
وی اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید تامین مسکن و ایجاد سرپناه برای اسکان محرومان است و بر این اساس در مناطقی که خدمات زیربنایی و زمین آماده وجود دارد، اجرای طرح اقدام ملی می‌تواند موثر باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: طرح اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به همت سازمان بنیاد مسکن اجرایی می‌شود.
بدلی اظهار داشت: با این آمار طرح اقدام ملی به جز شهر ارومیه در تمام شهرستان‌های استان به همت بنیاد مسکن اجرا و در ارومیه نیز این طرح به همت اداره کل راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود.
وی افزود: در اجرای "طرح اقدام ملی مسکن" بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بانک مسکن مشارکت دارند.
طرح اقدام ملی اواخر سال گذشته به تأیید رئیس جمهوری رسید و عملیات ساخت خانه‌ها در سال جدید آغاز شده است.
طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن"، یکی از مهم‌ترین اقدامات فعلی وزارت راه و شهرسازی برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور است و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز سهم بنیاد مسکن است که باید احداث شود.
۹۹۱۸/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.