محدثه حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دختران جوان استان ست‌های اول، سوم و پنجم را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۹ بر ۹ به پیروزی رسید و ست‌های دوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۵ بر ۲۰ به حریف سمنانی واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به میزبانی شهرستان کاشان در حال برگزاری‌ است، بیان کرد: در این مسابقات تیم آذربایجان‌غربی با تیم‌های سمنان، کرمانشاه، مرکزی و قم هم‌گروه است و روز گذشته نیز در نخستین دیدار خود با نتیجه سه بر ۲ مقابل کرمانشاه به برتری رسید.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان دختر از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: سهیلا محورچرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را عهده‌دار هستند و شاگردانش پس از کسب ۲ پیروزی شیرین، فردا /دوشنبه/ در سومین دیدار خود به مصاف تیم مرکزی خواهند رفت.

نایب‌رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی و در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.

سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.