حبیب الله پیرنژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه‌ریزی های صورت‌گرفته، بیش از ۵۰ درصد مراجعه‌ها به کلینیک‌های درمانی آذربایجان‌غربی به‌ویژه شهر ارومیه از جمله کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی تدبیر با نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی قابل انجام است.

وی اضافه کرد: سامانه نوبت‌دهی  nobat.umsu.ac.ir  فعال بوده و شهروندان می‌توانند با مشاهده ساعت حضور پزشکان، نوبت لازم را دریافت کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد معدودی از مراکز درمانی آذربایجان‌غربی به این سامانه وصل نیست که در صدد رفع این مشکل هستیم.

دبیر ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۱۱ هزار نوبت از طریق این سیستم ارائه شده که موجب رضایت روزافزون شهروندان است.

پیرنژاد گفت: البته شهروندان پس از اخذ نوبت، باید در روز مورد نظر، نوبت خود را تثبیت کنند تا به صورت خودکار از طریق سیستم کنسل نشود.

مشکل نوبت‌دهی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی از جمله مهمترین معضلات پیش‌روی شهروندان بوده که هنوز هم بسیاری افراد از این امر گلایه دارند.

روزانه هزاران مورد ویزیت بیمار در شهر ارومیه و در مراکز درمانی انجام می‌گیرد.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.