امام جمعه سلماس گفت: دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ناکام مانده اند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی، تقابلی و مبتنی بر مقاومت هوشمندانه با مدیریت رهبر معظم انقلاب است که تاکنون توانسته دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه گفت: در ماه های اخیر شاهد اقداماتی از سوی جمهوری اسلامی ایران شامل سرنگونی هواپیمای جاسوسی و توقیف نفت کش انگلیسی بودیم که در راستای رویکرد تقابلی کشورمان در برابر دشمنان صورت گرفته و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را موجب شده است.
وی اظهار کرد: رویکرد تقابلی در برخورد با دشمنان ریشه قرآنی دارد و از این رو طبق دستور خداوند نیز جمهوری اسلامی ایران با این رویکرد توانسته در برابر دشمنان بایستد.
امام جمعه سلماس تصریح کرد: ایران با سرنگونی هواپیمای جاسوسی و توقیف نفت کش انگلیس،  به دشمنان فهماند که سیکل فشار کارایی ندارد و در کنار فشار مذاکره صورت نمیگیرد تا آن ها را به اهدافشان برساند و برهمین اساس است که رویکرد جدید باعث اقتدار ما شده است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به ۲۰ مرداد روز عرفه خاطرنشان کرد: در این روز درهای رحمت الهی گشوده می شود و در این روز بود که امام حسین(ع) از حرکت خود را به سمت کربلا آغاز کرد و باید از این روز برای بخشش گناهان استفاده کنیم.
 وی عید قربان را روز رهایی از اسارت نفس بیان کرد و افزود: این عید بزرگ فرصتی است که در راه دین و ارزش های اسلامی گام برداریم  و یک امر ضروری است.
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: سیره حضرت ابراهیم(ع) پر از مجاهدت هاست و در زندگی ما تاثیرگذار است و حامل این پیام که در هر حال تسلیم فرمان الهی باشیم.
امام جمعه سلماس همچنین با تبریک روز ۱۷ مرداد از تلاش های خبرنگاران در راستای انعکاس واقعیات جامعه قدردانی کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.