معصومه حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات تیم جوانان دختر آذربایجان‌غربی که با تیم‌های سمنان، کرمانشاه، مرکزی و قم هم‌گروه است،  در نخستین دیدار مقابل کرمانشاه به برتری سه بر ۲ دست یافت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات به میزبانی شهرستان کاشان در حال برگزاری‌است، بیان کرد: تیم دختران جوان آذربایجان‌غربی ست های اول، چهارم و پنج را با امتیازهای  ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۹ به پیروزی رسید و ست های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۵ به حریف کرمانشاهی واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان دختر از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: سهیلا محورچرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را عهده‌دار است.

نایب‌رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.

سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.