عزیز سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که طی چهارماه سال گذشته، ۱۲۱ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان مرزنشین آذربایجان‌غربی پرداخت شده‌بود، این رقم در سال جاری به ۲۰۲ میلیارد ریال رسید که افزایش ۸۱ میلیارد ریالی در این خصوص بسیار قابل توجه بود.

وی اضافه کرد: از میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان مرزنشین آذربایجان‌غربی، ۱۵۵ میلیارد ریال مربوط به منابع کمیته امداد و ۴۷ میلیارد ریال مربوط به کمک‌های اعطایی از سوی استاندار آذربایجان‌غربی بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۲۶۶ خانوار در مناطق مرزنشین آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای محرومیت‌زدایی با مشارکت تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها، حمایت ویژه مالی از مددجویان ساکن در مناطق مرزی، تعامل دو سویه با استاندار آذربایجان‌غربی و تاکید بر اصل توانمندسازی در خصوص متصدیان اشتغال ساکن در مناطق مرزی از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای کاهش محرومیت مددجویان مناطق مرزی آذربایجان‌غربی است.

در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.