افشین خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم جوانان دختر آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها با تیم‌های سمنان، کرمانشاه، مرکزی و قم هم‌گروه است و امروز /شنبه/ در نخستین دیدار مقابل کرمانشاه به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: تیم پسران جوانان استان نیز با تیم‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی، تهران و توابع تهران در یک گروه قرار دارد و در نخستین مسابقه عصر امروز /شنبه/ مقابل تیم آذربایجان‌شرقی مصاف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان دختر و پسر کشور به صورت همزمان از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: هدایت تیم پسران را یوسف قربانی با کمک احمد معصوم‌پور به سرپرستی مرتضی ملکی بر عهده دارد و سهیلا محورچرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران را عهده‌دار است.

تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.

سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.
اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت‌های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی‌پوشان ارومیه‌ای از دیگر افتخارات آذربایجان‌غربی در این رشته است.

هم‌اکنون پنج ورزشکار ارومیه‌ای با رسیدن به آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان برای قرار گرفتن در جمع ۱۲ بازیکن اعزامی به مسابقات جهانی «تونس» تلاش می‌کنند.

هفته گذشته نیز پنج والیبالیست تاثیرگذار ارومیه‌ای به نام‌های «امیرمحمد فلاحت‌خواه در پست پاسور، محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو، امیرحسین توخته بازیکن سرعتی زن، مرتضی شریفی بازیکن قدرتی و بردیا سعادت در پست پشت خط‌زن» به همراه تیم ملی کشورمان مقام قهرمانی مسابقات ۲۰۱۹ جهانی بحرین را کسب کردند و جام طلایی را بالای سر بردند.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.