رسول خضری روز جمعه در دیدار با خبرنگاران رسانه های شهرهای سردشت و پیرانشهر به مناسبت ۱۷ مرداد اظهار داشت: رسالت خبرنگار واقعی تنویر افکار عمومی و بیان نارسایی‌های توام با ارایه راهکارهای اصولی است که باید این رویکرد مورد توجه آنها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران همچون پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باید با حفظ تعهد و استقلال فکری با رعایت صحت اخبار در مسیری گام بردارد تا گره‌ی از جامعه باز کند همانطور که فلسفه وجودی انسان خدمت به خلق است.

وی افزود: نقد شاید برای برخی مسوولان دردناک باشد اما هشداری‌ برای اصلاح امور است زیرا تا نقد نباشد معایب جامعه مشخص نشده و مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
«خضری»، با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و هر زمانی به وجود آنها نیاز بوده حضور داشته اند، گفت: مسوولان باید با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و در این میان نقش خبرنگاران برای ایجاد این ارتباط بسیار مهم و حیاتی است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسمی شدن مرز کیله سردشت افزود: پس از ۳۰ سال آرزوی مردم این منطقه پس از آخرین سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به آذربایجان‌غربی به ویژه سردشت محقق شده و گام مهمی برای محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه برداشته شد. 

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری به عنوان روز «خبرنگار» تعیین شده است.

۷۵۶۲/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.