حضرتپور ،زرینی و مهدی کریمی با قراردادهای یکساله به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوستند.

به گزارش ایلنا از ارومیه، پس از آنکه مدیران تیم والیبال شهرداری ارومیه برای هدایت تیم شان با مصطفی کارخانه که یکی از مربیان پرافتخار و باتجربه در لیگ داخلی ایران به حساب می آید به توافق رسیدند، این مربی نام آشنا توانست در جذب بازیکنان مد نظرش به خوبی عمل کند و با جلب نظر ستارگان والیبال ایران با سید محمد موسوی، فرهاد قایمی و شهرام محمودی به توافق برسد.

از همین رو در ادامه بازار نقل و انتقالات، مدیران باشگاه شهرداری ارومیه با فرهاد سال افزون، پاسور ملی پوش تیم آ.ا.ک آتن یونان برای یک فصل به توافق رسیدند. این در حالی بود که مدیران این باشگاه پس از آنکه تلاش‌هایشان در به خدمت گرفتن پرویز پزشکی و جواد کریمی در پست پاسور به بن بست خورد با سال افزون قراردادی یکساله امضا کردند.

ارومیه‌ای‌ها که تاکنون قهرمانی در لیگ ایران را تجربه نکرده‌اند، در هفته های گذشته با سید محمد موسوی به توافق رسیدند و حالا از این تیم خبر می‌رسد که فرهاد قائمی و شهرام محمودی هم با قراردادی یک ساله به جمع قرمزپوشان پیوسته‌اند.

همچنین آخرین خرید تیم شهرداری ارومیه برای حضور پر قدرت در لیگ برتر والیبال حمزه زرینی و مهدی کریمی در پست قطر پاسر است که با قراردادهای یکساله به شهرداری ارومیه پیوستند،حمزه زرینی سابقه بازی در پگاه ارومیه در کارنامه خود دارد.

همچنین عبدالرضا علیزاده لیبرو با سابقه تیم شهرداری ارومیه بعد از جذب محمد رضا حضرت پور لیبرو تیم ملی والیبال از این تیم جدا شد و راهی شهرداری گنبد تجربه جدید در عرصه بازی در لیگ برتر والیبال تجربه کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.