کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۱ کاربر و ۲۵ شرکت فناورانه در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت‌نام کنند زیرا هر محصولی که در این سامانه ثبت شود، در کل کشور مشاهده می گردد.

صمید آقایی با تاکید بر اینکه سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است، اظهار داشت: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

وی بیان کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است و در حقیقت پیدا کردن، شناختن نواقص و نیازمندی‌های چرخه تولید، سرمایه و فروش عمده‌ترین کاری است که بر عهده کارگزار فن‌بازار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس سایت /www.tavaniran.ir/ با هدف اعلام مشخصات فنی و نیازمندی‌های واحدهای تولیدی راه‌اندازی شد و شرکت‌ها می‌توانند در این سایت ثبت نام کرده و مشخصات فنی و توان تولیدی خود را بارگذاری کنند.

سایت «فن بازار» به عنوان زیرساخت اطلاعاتی فن‌بازار استانی با حمایت پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد و به عنوان حلقه واسط شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاران مطرح است.

فن‌بازار یک سیستم جامع انتقال فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری است که به صورت نظام‌مند فرآیند انتقال فناوری را تسهیل می‌کند.

فن‌بازار در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی فعالیت می‌‍کند و پارک علم و فناوری این استان در نخستین قدم بخش مجازی را راه‌اندازی کرده است.

۹۹۱۸/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.