سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با بیان اینکه فریب نتایج بازی‌های دوستانه را نخواهیم خورد، گفت: برای خوشحال کردن مردم ارومیه از جان و دل مایه می‌گذاریم.

به گزارش ایلنا، وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در خصوص آخرین وضعیت آمادگی شاگردان خود برای حضور پرقدرت در لیگ‌دسته اول فوتبال ایران گفت: امسال زمان کافی برای انتخاب نفرات و بدنسازی را در اختیار داشتیم و با توجه به شرایط مالی و بودجه باشگاه نفرات مدنظر خود را تا حدود زیادی انتخاب و جذب کردیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل باشگاه ۹۰ اورمیه تصریح کرد: آقای بهاری با وجود تمامی مشکلات اردوی خوبی در کرج برای تیم فراهم کردند، برگزاری اردوی کرج بسیار مفید و تاثیرگذار بوده و کمک کرد تا بتوانیم شناخت خوبی از تیم خود پیدا کنیم.

بیاتلو در رابطه با آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالاتی این تیم خاطر نشان کرد: تقریبا شاکله اصلی تیم مشخص شده و نفرات اصلی خود را انتخاب کرده‌ایم اما متاسفانه در برخی از پست‌های کلیدی با نفراتی که مذاکره کردیم مبالغ پیشنهادی آنها بسیار بالا بود لذا از جذب آنان صرف نظر کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سیاست کلی باشگاه را کشف و پرورش استعدادهای جوان و بومی معرفی کرده و افزود: نگاه ویژه‌ای در این یکسال به این مسئله داشته‌ایم و در آینده نزدیک بازیکنان جوان و توانمندی را در سطح اول فوتبال ایران خواهیم دید که در مجموعه نود رشد کرده‌اند.

وی در ادامه گفت‌وگو در رابطه با هفت پیروزی متوالی در دیدارهای دوستانه و تدارکاتی گفت:بازی‌های بسیار با کیفیت و مناسبی را تا کنون برگزار کرده‌ایم اما نتایج این مسابقات دوستانه ملاک ارزیابی نبوده و شرایط بسیار متفاوتی با بازی‌های رسمی دارد و هرگز فریب این بردها را نخواهیم خورد.

بیاتلو با تاکید بر اینکه تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای ساخته شده است اظهار داشت:واقعیت این است که ما حریفان بسیار سختی با امکانات بهتری  نسبت به خودمان داریم اما همانند تمامی تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول برای جایگاهی بهتر تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.