یحیی بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، هیات فوتبال استان و باشگاه ۹۰ ارومیه در خصوص محرومیت تیم فوتبال این باشگاه از میزبانی دیدارهای خانگی لیگ دسته یک ایران در صورت رسیدگی نکردن به رفع نواقص زمین چمن تختی ارومیه هشدار داده است.

وی بیان کرد: هواداران تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سرمایه‌های اصلی این تیم محسوب می شوند و اگر حمایت پرشور آنان نباشد، هیچ انگیزه‌ای برای بازیکنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: خواسته اصلی باشگاه ۹۰ ارومیه میزبانی از تیم‌های میهمان در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر است که امیدواریم مسوولان در فرصت باقی‌مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته یک کشور، نواقص این ورزشگاه پیر ولی پرخاطره را برطرف کنند تا هواداران فوتبال مثل سال گذشته با حضور پرشورشان به حمایت از تیم محبوب خود پرداخته و مسیر این تیم را برای صعود به لیگ برتر کشور هموارتر سازند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت:  تیم فوتبال این باشگاه یک سال سخت و دشوار را برای حفظ امتیاز لیگ دسته یک پشت سر گذاشت و امسال در حالی که باید به فکر مسایل فنی و آماده‌سازی بازیکنان باشد، با مشکلی به نام محرومیت از میزبانی دیدارهای خانگی و نبود زمین استاندارد مواجه است.

بهاری در خصوص برپایی اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در شهرستان کرج افزود: پس از گذراندن تمرینات بدن‌سازی در ارومیه، برگزاری یک اردوی آماده‌سازی برای بازیکنان مهم و ضروری بود و کسب چهار پیروزی مقابل تیم‌های شهرداری کرج، مس رفسنجان، گل ریحان البرز و نفت مسجد سلیمان در دیدارهای دوستانه هفته جاری نشانگر ظرفیت خوب تیم است.  

وی گفت: محک زدن و ارزیابی نقاط ضعف و قوت بازیکنان از دیگر اهداف اصلی برگزاری بازی‌های دوستانه و برپایی اردو به شمار می رود.

وی ادامه داد: نقل‌ و انتقالات تیم هنوز به پایان نرسیده و بر اساس بازی‌های دوستانه‌ای که انجام داده‌ایم و با اعلام کادر فنی در ۲ تا سه پست نیاز به تقویت تیم داریم و طی روزهای آینده با جذب چند بازیکن جدید و تکمیل تیم پرونده نقل‌ و انتقالات بسته می شود و به دلیل محدودیت لیست احتمال کنار گذاشتن چند بازیکن وجود دارد.

تیم ۹۰ ارومیه که سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با توجه به وجود کمبودها توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند ولی برای ماندن در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان استان است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.