رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایش روایتی ضد جنگ دارد که در آن سرباز اسیر شده‌ای در جنگ گرفتار یک رابطه عاطفی با زندانبان خود می‌شود. 

سیامند جوانبخت با بیان اینکه این نمایش با حضور ۲ بازیگر به روی صحنه رفت ادامه داد: «فروغ کنعان» و «رسول بانگین» ۲ نقش اصلی این نمایش را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه مدت زمان این نمایش ۴۰ دقیقه است، اضافه کرد: این نمایش کاری از گروه تخته سیاه است که «رضا هناره» نیز موسیقی روی نمایش را برعهده دارد.

وی اظهار داشت: نمایش «به هم می‌رسیم» به مدت ۲ روز در تالار سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به روی صحنه رفت که امروز آخرین روز آن بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد افزود: این نمایش در شهرهای ارومیه و اربیل کردستان عراق نیز توسط همین گروه اجرا شده است.

مهاباد با داشتن هنرمندان خلاقی در عرصه تئاتر همواره به عنوان یکی از قطب‌های مهم هنرهای نمایشی در آذربایجان‌غربی مطرح بوده است.

انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی هم‌اکنون در شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، ماکو، پیرانشهر نقده، تکاب، مهاباد و بوکان فعالیت دارد؛ ۲۳ گروه نمایشی ثبت شده رسمی در آذربایجان‌غربی و ۱۰ انجمن هنرهای نمایشی در این استان وجود دارد که از این میان ارومیه با هشت گروه، خوی با پنج و مهاباد با چهار گروه به ترتیب بیشترین گروه‌های نمایشی را به خود اختصاص داده است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.