ایوب آذین‌پور روز سه‌شنبه در جلسه مشورتی دهیاران این شهرستان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند سال‌جاری اظهار کرد: زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود تا همه آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور ما و تحولات پیش آمده در عرصه بین‌الملل، باید مردم را به تاثیر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای آگاه‌تر سازیم تا در راستای انتخاب اصلح و حضوری پرشور در انتخابات حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات باید اطلاعات و آگاهی عمومی و مشارکت مردم را بالا برد، افزود: دهیاران از یکسو در راستای حفظ و حراست از منابع ملی و ظرفیت‌های طبیعی روستا باید تلاش کنند و از طرفی نیز در مقابل حقوق مردم و انتظارات آنان باید خود را مسوول بدانند.

فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به توطئه دشمنان نظام در خصوص ایجاد فضای ناامیدی و یاس در میان مردم گفت: دهیاران باید برای مقابله با هجمه دشمنان در راستای تقویت امید و نشاط در مناطق روستایی گام‌های اساسی بردارند.

در این جلسه دهیاران این شهرستان نیز به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.