افشین خدایاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم «والیبال ساحلی نوجوانان یک استان» با ترکیب «امید حسنی و امیر حیدری‌زاد» روز /جمعه ۴ مرداد ماه/ با کسب سه پیروزی پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گلستان، نیمه‌نهایی مقابل تهران و فینال مقابل مازندران موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها شد.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ تیم به میزبانی «بابلسر» در استان مازندران از روز دوم تا چهارم مرداد ماه جاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم‌ یک والیبال ساحلی نوجوانان آذربایجان‌غربی را «وحید سیدعباسی» بر عهده دارد گفت: تیم ساحلی ۲ استان به دلیل مصدومیت بازیکنش از دور مسابقات کنار رفت.

در والیبال ساحلی آذربایجان غربی استعدادهای درخشانی وجود دارد؛ مرداد سال ۱۳۹۵ تیم والیبال ساحلی استان با پیروزی بر تیم گلستان در دیدار فینال مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی جوانان زیر ۱۹ سال کشور برای سومین سال متوالی فاتح این جام شد.
سال گذشته نیز تیم والیبال ساحلی نوجوانان ارومیه با قبول شکست مقابل هرمزگان در دیدار فینال بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشوری ایستاد.
حضور «محمدرضا حضرت‌پور» و «سالار غنی‌دل»، ۲ ساحلی‌باز ملی‌پوش ارومیه‌ای در نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر ۱۸ سال ۲۰۱۶ آسیا و انتخابی جهان در شهر «وینتاین» در کشور لائوس و چندین دوره قهرمانی ایران از افتخارات این ورزشکاران در سطوح ملی و بین‌المللی است.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.