به گزارش ایرنا، رییس هلال احمر بوکان در مراسم استقبال از این دونده جوان و سفیر صلح و دوستی هلال احمر گفت: این اقدام نشان‌دهنده گسترش فرهنگ صلح و دوستی برای جهان است و در این زمینه همه مردم ایران خواهان جهانی عاری از جنگ و خشونت هستند.

انور بیادار افزود: این جوان دونده که پیش از این در مسابقات دو عناوین زیادی را به خود اختصاص داده است می‌دود تا پرچمدار این نماد جهانی بوده و صلح و دوستی را با این سبک به تصویر بکشد. 

وی اضافه کرد: این ورزشکار که از  اعضای فعال واحد جوانان جمعیت هلال احمر اراک است ۲۲ تیر امسال برنامه دوندگی خود را از هلال احمر این استان آغاز کرده و تاکنون ۲۰ استان کشور را پیموده است.

این دونده اراکی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در قالب این برنامه فاصله ۱۰ کیلومتری ورود به شهرها را با شعار فراگیر شدن صلح و دوستی در سطح بین‌الملل و اشنایی مردم با اهداف هلال احمر در هر استانی می‌دوم.

مجتبی یادگاری اظهار داشت: هفتم مردادماه با حضور در تهران سفر خود را با شعار «جهان نیازمند صلح و دوستی» است و پیام صلح از درون انسانها نشات می‌گیرد پایان خواهم داد.

این ورزشکار شایسته که تاکنون ۲ هزار و 400 کیلومتر را در قالب طرح‌های فرهنگی ورزشی طی کرده است در برنامه اخیر خود نیز ۳۱۰ کیلومتر را در ۳۱ استان کشور با شعار ترویج صلح و دوستی در جهان می‌پیماید.

وی سپس بوکان را به مقصد ملکان در استان آذربایجان‌شرقی ترک کرد.

7510/6185/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.