دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با برگزاری پنج دیدار در شهرهای ارومیه، مهاباد و میاندوآب به پایان رسید.

حسین نیرویار اضافه کرد: در این هفته پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد با نتیجه پر گل پنج بر یک مقابل میهمان خود تیم هیات فوتبال شوط به پیروزی دست یافت و به اولین سه امتیاز خود در این رقابت‌ها رسید.

وی گفت: در سایر دیدارها شهرداری پیرانشهر با نتیجه چهار بر یک مقابل میزبان خود تیم نوشین ارومیه مغلوب شد؛ شهرداری گوگ تپه با نتیجه ۲ بر یک نوژین بهار ارومیه را در مهاباد مغلوب کرد، دیدار تیم‌های کارگران میاندوآب و کیله‌شین اشنویه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نود ارومیه نیز با ۲ گل مقابل شهرداری محمدیار به برتری دست یافت.

نیرویار اضافه کرد: در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها تیم‌ کیله شین اشنویه با ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست و تیم نوژین ارومیه نیز با ۲ امتیاز در قعر جدول این رقابت ها حضور دارند.

وی ادامه داد: هفته ششم این رقابت‌ها جمعه / ۱۱ مردادماه / تیم‌های شهرداری محمدیار، کیله شین اشنویه، نوژین بهار ارومیه، شهرداری پیرانشهر و نوشان ارومیه به ترتیب از تیم‌های گوگ تپه مهاباد، نود ارومیه؛ هیات فوتبال شوط، کارگران میاندوآب و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد میزبانی خواهند کرد.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.