فرماندار تکاب گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی مجریان و ناظران در انتخابات پیش‌رو است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مکرمی در جلسه شورای اداری تکاب با اشاره به لزوم قانونمندی و پرهیز مدیران دستگاه‌های اجرایی از جانب‌داری از کاندیداها در انتخابات مجلس یازدهم افزود: آرای مردم در انتخابات حق‌الناس و امانتی در دست مسوولان و مجریان برگزارکننده به شمار می‌رود که باید به صورت جدی صیانت و حفاظت شود.
وی با بیان اینکه مسوولان، مجریان و ناظران انتخابات از هم‌اکنون زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم را فراهم کنند، اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات پرشور و حماسی گره خورده و از این رو مجریان انتخابات نسبت به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و سلامت انتخابات اهتمام جدی و موثر داشته باشند.
وی بیان کرد: دشمنان نظام در چهل سال گذشته به دنبال کم‌رنگ جلوه‌دادن حضور مردم در انتخابات بوده‌اند اما مشارکت حداکثری ملت ایران در عرصه انتخابات نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی را تاکنون باطل کرده است.
مکرمی با اشاره به برگزاری همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور طی هفته گذشته ادامه داد: با توجه به تاکید بزرگان و کارگزاران نظام و دغدغه‌های رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مسئولان، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی از هم‌اکنون مقدمات و زمینه‌های برگزاری پرشور و بانشاط انتخابات آینده و فضایی رقابتی سالم در شهرستان تکاب را مهیا کنند.
 فرماندار تکاب همچنین با اشاره به فصل کاری و آغاز عملیات عمرانی در این شهرستان گفت: با توجه به دغدغه‌ها و مطالبات مردم در خصوص بهبود وضعیت جاده‌های این شهرستان هم اینک عملیات بهسازی و آسفالت محور تکاب - شاهین‌دژ، محور گردشگری «قینرجه» و محور روستایی «کرفتو» و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاها در حال اجراست.
مکرمی اظهار کرد: علاوه بر این امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی تکاب از محل اعتبارات توسعه شاخص‌های اقتصادی تخصیص یافته که برای بهسازی و آسفالت محور گردشگری تخت سلیمان، محور روستایی چهارطاق، احداث جاده میان‌گذر جاذبه طبیعی چمن متحرک و ساماندهی کمربندی اصلی شهر تکاب هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت بیان دستاوردها و خدمات دولت در تکاب از سوی روسای ادارات بیان کرد: مسوولان این شهرستان برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای همواره پای کار هستند و هدفی جز خدمت به شهروندان ندارند و از این رو باید تلاش‌های مدیران و اقدامات انجام یافته در راستای رفع محرومیت از تکاب بازگو و به شیوه مطلوب اطلاع‌رسانی شود.
فرماندار تکاب از مسئولان و روسای ادارات خواست برای تحقق هر چه بهتر اهداف توسعه‌ای این شهرستان و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، مصوبات جلسات شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی را با سرعت و شتاب بیشتری اجرا کنند.
مکرمی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته خطبه‌های نماز جمعه به صورت پرشور و باشکوه در تکاب برگزار شده و اتحاد و انسجام مردم این شهرستان هم‌اکنون نیز در صفوف بهم پیوسته این آیین عبادی و سیاسی متبلور میشود.
در این جلسه رضا صالحی، امیر کرامتی، مجید حیدری و زینب براتی به ترتیب به عنوان روسای جدید ادارات مخابرات، آب و فاضلاب شهری، اوقاف و امور خیریه و بیمارستان شهدای تکاب معرفی شدند و از زحمات و خدمات روسا و مدیران پیشین این نهادها قدردانی شد.
به گزارش ایسنا؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای دوم اسفند ماه سالجاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.