در لیست ۱۲ نفره اعلام شده تیم ملی والیبال جوانان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در بحرین، نام ۵ بازیکن ارومیه‌ای به چشم می‌خورد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، لیست نهایی تیم ملی والیبال جوانان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مشخص شد که بر این اساس بهروز عطایی اسامی ۱۲ بازیکن اعزامی به این مسابقات که قرار است به میزبانی منانه بحرین برگزار شود را اعلام کرد؛ نکته جالب توجه در این لیست حضور ۵ بازیکن از شهر ارومیه در لیست تیم ملی جوانان است که حضور این تعداد بازیکن از یک شهر در تیم ملی،  نشان از چشمه جوشان استعدادهای والیبالی در شهر ارومیه دارد. 
اسامی ۱۲ نفر اعزامی تیم ملی جوانان شامل امیر حسین اسفندیار، سهیل کمال آبادی، احسان دانش دوست، پوریا یلی، مهدی جلوه، مهران فیض امام دوست، امیر حسین صابری، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیر محمد فلاحت خواه، امیر حسین توخته و بردیا سعادت است.
 به این ترتیب شریفی، حصرت پور، فلاحت خواه، توخته و سعادت بازیکنان ارومیه‌ای تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان در بحرین خواهند بود و بهروز عطایی سرمربی این تیم امیدوار است با درخشش بازیکنان با استعداد ارومیه‌ای در کنار ستاره‌های همچون اسفندیار و یلی پس از ۱۲ سال یک مدال جهانی دیگر در رده سنی جوانان را برای ایران به ارمغان بیاورد.
تیم ملی جوانان ایران ظهر فردا(یکشنبه) تهران را به مقصد منامه بحرین ترک خواهد کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.