قائم مقام سازمان میادین شهرداری ارومیه گفت:  تاکنون برنامه جامعی برای انتقال و توسعه میدان میوه وتره بار ارومیه طرح ریزی نشده است.

خدامرادی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: مساحت میدان میوه وتره بار ارومیه گنجایش کمتری دارد و پاسخگوی نیاز روزانه کلانشهر نیست .

وی با اشاره به فرارسیدن فصل برداشت میوه های تابستانی از باغات استان وفروش آنها در میدان میوه وتره بار ارومیه  تصریح کرد: در فصل تابستان همه روزه از۵صبح تا غروب شاهد ترافیک شدید در جلو میدان میوه و تره بار هستیم که مشکلات زیادی را دراین منطقه به وجود آورده است.

قائم مقام سازمان میادین شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تاکنون برنامه جامعی برای انتقال و توسعه میدان میوه وتره بار ارومیه طرح ریزی نشده است خاطرنشان کرد: درحال حاضر نیاز به یک میدان به وسعت ۱۰۰هکتار درمحلی جدید و مناسب که هم   پاسخگوی نیاز شهروندان باشد و هم خدمات ارائه شده باکیفیت بهتر به مردم ارائه شود، به عنوان مطالبه جدی مردم ارومیه مطرح است .

وی درخصوص انتقال میدان میوه وتره بار ارومیه به خارج از شهر نیز یاد آور شد: درحال حاضر بدلیل عدم تامین اعتبار و برخی مشکلات امکان انتقال میدان میوه وتره بار وجود ندارد.  

خدامرادی اظهار کرد: برای کاهش ترافیک در مسیرهای منتهی به میدان میوه و تره بارارومیه اکیپ های   شهرداری و راهنمایی و رانندگی از ساعت ۵صبح تا ۱۲ شب درحال گشت زنی هستند .

وی ادامه داد: درحال حاضر وسعت میدان میوه وتره بار ارومیه ۱۸هکتار بوده که ۳۰۰ باب مغازه درآن فعالیت دارند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.