سرپرست اداره کل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از برگزاری 19 تجمع خانوادگی هفته حجاب و عفاف در سطح استان خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، سیدهادی طباطبایی در سومین جلسه تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی که در دو محور عفاف و حجاب و حقوق شهروندی برگزار شد، گفت: این گردهمایی و تجمع همزمان با هفته حجاب و عفاف و برای نهادینه کردن حجاب اسلامی در جامعه و حمایت از فریضه حجاب و عفاف برگزار می شود که در ارومیه 20 تیر ماه ساعت 19 عصر در پارک ائلرباغی ارومیه برگزار می شود.
پریسا علیلو مدیرکل بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه ریزی و ترویج عفاف  حجاب از برنامه های ذاتی این اداره کل به حساب می آید گفت: نگاه به فریضه عفاف و حجاب نباید تنها مختص زنان باشد باید بصورت کلی و خانواده ها در نظر گرفته و برنامه ریزی بصورت واقع بینانه و به دور از افراط و تفریط صورت گیرد.
وی با بیان اینکه باید به دنبال ارائه پوشش های اسلامی و برندسازی در این خصوص باشیم، افزود: ذات انسان به دنبال زیبایی و انتخاب زیباترین هاست لذا باید در این خصوص و برای ارائه طرحهای پوششی و اسلامی، کارآفرینان و زنان فعال در زمینه طراحی پوششهای اسلامی را شناسایی، تقویت و حمایت کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.