معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‌‌توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: میاندوآب پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری و رونق دارد‌.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رضا حسینی که به همراه چند تن از مدیران استانی برای شرکت در هجدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی به میاندوآب سفر کرده بود، در این جلسه گفت: در تلاشیم برای تمام شهرستان های آذربایجان غربی محورهای توسعه را تعریف کنیم و برنامه ای تنظیم شود تا سرمایه گذاری و مدیریت منابع شان به سمتی حرکت کند که ارزش افزوده در منطقه ایجاد نماید.
حسینی گفت: میاندوآب از جمله شهرهایی است که موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی و از نظر حمل و نقلی در موقعیتی قرار گرفته است که به جرات می توان گفت در کشور بی نظیر است و اینها همه نشان می دهد که چقدر در این شهرستان جای پیشرفت و سرمایه گذاری وجود دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‌‌توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:در این جلسه به مشکلات چندین فعال اقتصادی شهرستان رسیدگی شد و برنامه هایی برای توسعه شهرستان در حوزه های گردشگری، صنایع پایین دست پتروشیمی و توسعه ناحیه صنعتی و ایجاد شهرک صنعتی جدید برنامه ریزی شد که بتوانیم در آینده برنامه های توسعه ای استان را پیش ببریم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.