صادق آهنگری با بیان اینکه سال 1390 سال آغازین اجرای قانون مشاغل خانگی بوده است و تاکنون در استان آذربایجان غربی حدود 13639 مجوز ایجاد مشاغل خانگی صادر شده است، افزود: تاکنون بیش از 49 میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد کسب و کار خانگی پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، صادق آهنگری درخصوص تسهیلات و مجوزهای داده شده به مشاغل خانگی استان آذربایجان غربی اظهارداشت: براساس آمار عملکرد استان آذربایجان غربی رتبه دوم طرح توسعه الگوی مشاغل خانگی  در بخش ثبت نام  را بر اساس گزارش جهاد دانشگاهی  به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سال 1390 سال آغازین اجرای قانون مشاغل خانگی بوده است و تاکنون در استان آذربایجان غربی حدود  13639 مجوز ایجاد مشاغل خانگی صادر شده است، افزود: تاکنون بیش از 49 میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد کسب و کار خانگی پرداخت شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی عنوان کرد: درسال 97 براساس سهمیه‌اعلامی تاکنون بیش از147میلیارد ریال برای 1861 طرح پرداخت شده است که از این محل تعداد 2053 شغل خانگی ایجاد شده است.

وی در ارتباط با انواع مشاغلی که در زمینه شغل های خانگی وجود دارد، عنوان کرد: خوشبختانه در مشاغل خانگی تنوع بسیار زیادی وجود داردکه ازجمله این مشاغل می‌توان به حرفه‌هایی همانند صنایع دستی، قالیبافی، خیاطی و در مناطق روستایی به مشاغلی مرتبط با حوزه دام که به طور خانگی فعالیت می‌کنند اشاره کرد.

آهنگری در خصوص میزان اعتبارات اختصاص داده شده به حوزه مشاغل خانگی در سال 98 بیان کرد: اعتبار مشاغل خانگی در سال 98 در حال حاضر ابلاغ نشده است و همچنان مانده اعتبارات سال قبل پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.